Produse Noi

Produse noi

Dreptul de retragere

Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere in conformitate cu prevederile OUG 34/2014.

Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor sau:

- in cazul in care cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care cumparatorul sau o parte terta, intra in posesia fizica a ultimului produs;

- in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care cumparatorul sau o parte terta intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;

- in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care cumparatorul sau o parte terta intra in posesia primului produs.

Exercitarea dreptului de retragere

Inainte de expirarea perioadei de retragere, cumparatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia de retragere din contract, in scris, prin completarea formularului de retur disponibil pe site.

Cumparatorul are obligatia de a transmite toate datele necesare (nume, prenume, nr. de telefon, produsul comandat, motivul returului, cont IBAN si numele titularului) in mod corect si complet, iar cererea de retur va fi procesata intr-un termen de 2 zile lucratoare.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a investiga orice cerere de returnare si de a nu da curs cererilor de returnare frauduloase sau abuzive.

Obligatiile vanzatorului

Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea cumparatorului, exclus , costurile, livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii.

Vanzatorul ramburseaza sumele mentionate numai intr-un cont bancar comunicat de catre cumparator.

Vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazurile in care cumparatorul a ales, in mod explicit, un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator.

Obligatiile cumparatorului

Cumparatorul returneaza produsele sau le inmaneaza vanzatorului ori unei persoane autorizate de vanzator sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a primit produsele.

Returnarea produselor se face direct catre vanzator, prin curier, la adresa de unde produsele au fost expediate initial(adresa din awb/nota de transport) 

Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora.

Cumparatorul are obligatia de a returna produsele in aceeasi stare in care le-a primit si in ambalajul original. In cazul in care produsele prezinta urme de folosire ce le-ar micsora valoarea ori nu mai prezinta ambalaj, rambursarea se va face partial, proportional cu valoarea diminuata a produsului sau din care se va scadea costul ambalajului. Pentru Produsele consumabile , filtre , cartuse , rezerve , daca sunt folosite Returnarea nu este posibila . Returnarea comenzii se va face fara costul aferent transportului .

In cazul in care cumparatorul solicita retragerea din contract, acesta va trebui sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul comandat.

Exceptii de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:

- produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de de cumparator sau personalizate;

- produsele care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid;

- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de cumparator;

- inregistrari audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

- produse consumabile care au fost desigilate;

- produse de lenjerie intima, care au fost desigilate si purtate;

- produse textile care au fost desigilate si/sau spalate.

Taxa de retur Taxa de retur

Cumparatorul are obligatia de a suporta cheltuielile rezultate din returnarea produselor , Indiferent de situatie , clientul va trebui sa efectueze returul prin orice mijloc,vanzatorul nu poate asigura logistica necesara pentru preluarea returului. Retururile vor fi trimise la  adresa de unde acestea au fost expediate , Jud. Constanta , Localitate Medgidia , strada Dumitru Chicos nr 16

Pentru returnarea produsului nu  este necesara completarea formularului de retur . Vanzatorul va returna pe lângă valoarea produselor și taxa de transport plătită de cumparator pentru primul transport(când clientul a făcut comanda inițială) 

Daca returul este livrat fara cutia in care a fost ambalat initial , sau cutia ajunge deterioarata , vanzatorul va opri suma de 10 lei cumparatorului(costul ambalajului) din suma care trebuie rambursata .

* In cazurile in care Clientul Recurent Plaseaza Comenzi ,Pe care nu le va refuza , taxa aferenta transportului comenzilor refuzate se va scadea din suma Pe care Clientul o are de Primit de la beneficiar Cu titlu de Retur Comanda  

*In cazul In care cumparatorul solicita vanzatorului sa se ocupe de colectarea returului , si acest lucru este posibil , cumparatorul va fi taxat cu sumele de : 20 de lei+ TVA  ridicare colet + 20 de lei+ TVA ,  returnarea coletului catre vanzator , sume care vor fi scazute din valoarea totala pe care clientul o primeste ca titlu de retur 

OUG 34/2014 Art 14 

OUG 34/214 ART. 14 

(1) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile. (2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă. (3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

ATENTIE:

Coletele trimise catre SC EAST CONFORT SHOPPING SRL  cu ramburs, pentru care destinatarul este obligat sa plateasca expeditorului suma aferenta, nu sunt acceptate deoarece continutul coletului trebuie verificat imainte de achitarea contravalorii returului

IMPORTANT:

Produsul returnat va fi trimis in starea initiala la momentul livrarii. Clientul este responsabil pentru scaderea valorii produselor, datorata din manipularea/tilizarea gresita a acestora.

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, SC EAST CONFORT SHOPPING SRL isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, vanzatorul isi  rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Predarea produselor retur sau la garantie se face prin curierat sau Posta Romana.

Reclamatiile ,cererile , Sesizarile , Si notificarile se fac doar in scris  adresa: OFFICE@TODAYMAG.RO , sau prin posta .